Настоящите Общи условия са съобразени с изискванията на Закона за защита на потребителите (ЗЗП) със следния сайт https://neshto.bg/ , както и с другите нормативни актове, действащи в Република България. На 09.01.2016г започва да работи електронната платформа за онлайн решаване на потребителски спорове (платформа за ОРС) - нейният адрес е http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Настоящите "Общи условия" уреждат взаимоотношенията между "Маркет 2017" ЕООД (собственик и наричан по-долу neshto.bg) от една страна и потребителите на електронни (интернет) страници и услуги, намиращи се на домейн neshto.bg (наричан за краткост сайт). Тези условия обвързват всички потребители. С натискането на всеки един обект, линк или бутон, разположени на страниците на neshto.bg (с изключение на линка към настоящите "Общи условия"), потребителят се съгласява, изцяло приема и се задължава да спазва тези "Общи условия". Спазването им включва и съгласие клиента да получава информация за нови стоки и оферти, предлагани от сайта.


Управител
:
Виолета Зафирова

Трелефон за връзка с управителя
+359 894/ 244 337

И-мейл за връзка с управителя
office @ iskambg.com

Адрес на регистрация:
гр. Варна ул. Битоля 89
ЕИК: 204630500

Адрес на управление:
гр. Варна ул. Битоля 89

Поверителност на данните

Личните данни, които neshto.bg получава при регистрацията, ще бъдат използвани единствено за обслужване на потребителите – приемане и изпълнение на поръчки, и връзка с потребителите в случай на възникнали проблеми, свързани с поръчката. Neshto.bg гарантира, че въпросните данни няма да бъдат предоставяни под никаква форма на трети лица или използвани за цели, различни от гореописаните. Личните данни, предоставени от клиента, се използват от служителите на фирмата и за издаване на фактура и гаранция за закупения продукт.

Потребителският акаунт на конкретен потребител може да бъде изтрит от базата данни на neshto.bg, заедно с прилежащите към него данни, по всяко време при желание от страна на потребителя.

Поръчка

Началото на търговските взаимоотношения между потребителя и neshto.bg започват при изпращането на поръчката от потребителя, а именно - успешно преминаване през стъпките на електронна поръчка от neshto.bg: Информация за клиента; Адрес за плащане; Адрес за доставка; Начин на доставка; Метод на плащане; Потвърждаване на поръчката. След натискане на бутона "Потвърди поръчка" при последната стъпка от финализирането на поръчката, на потребителя бива изпратен и-мейл с номера на направената от него поръчка.

Изпълнението на поръчките става по поредността на пристигането им в системата.

  • Ако поръчката е изпратена в неработен за фирмата ден или извън работно време, то изпълнението й ще започне съответно: в началото на следващата работна седмица или на следващия работен ден.
  • Всички поръчки, направени до 16:00 ч. в работен ден, се обработват и изпращат на същия ден.
  • Поръчки направени след 16:00 ч., и в празнични или почивни дни, се обработват в първия работен ден.
  • Всички поръчки направени в събота (и непълни работни дни) до 12:00 ч. се обработват и изпращат на същия ден.


Пример: Ако Вашата поръчка пристигне в Събота, след 12 часа на обяд, или в Неделя, тя ще бъде подготвена и обработена в понеделник (не важи в случаите на официални почивни дни).

При евентуална промяна на стойността на поръчаните стоки в периода между изпращането на поръчката и подаването й, клиентът заплаща стоката на цената, на която я е поръчал.
При обявяване на намаление и промоция от фиксирана дата или час, поръчките постъпили в системата преди тези дата или час, се обработват с цената преди намалението или промоцията да влязат в сила.
Ако Вашата поръчка е постъпила в нашата система в 23:00 часа, а намалението на продукти е активно за следващия календарен ден, заплащате цената без намаление.

Състоянието на текущата, както и на предишни поръчки, можете да следите и от Вашия профил. Клиентът е уведомен с и-мейл от neshto.bg за промяната на статуса на поръчката. Поръчката се счита за приета, след като получите и-мейл за потвърждаването й.

ЦЕНА НА ПОРЪЧКАТА

Крайната цена на поръчката се калкулира като сбор от цените на поръчаните продукти. Всички цени са с включен ДДС и не подлежат на промяна от момента на поръчване до момента на плащане. Към цената на поръчката се добавя и цена за доставка. (когато се заплаща такава).

ПРОБЛЕМИ ПРИ ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА

  • Една или всички от поръчаните стоки не са в наличност; в този случай ние ще установим контакт с Вас в най-кратък срок.
  • Не е извършено плащане (или плащането е забавено) от страна на потребителя, ако е избрал банков превод.
  • Потребителят е посочил грешен или непълен адрес за доставка.
  • Липса на телефон за контакт с потребителя.

Доставка

Условия за доставка

Всички поръчки, направени до 16:00 ч. в работен ден, се обработват и изпращат на същия ден.

Поръчки направени след 16:00 ч., и в празнични или почивни дни, се обработват в първия работен ден.

Всички поръчки направени в събота (или непълни работни дни) до 12:00 ч., се обработват и изпращат на същия ден.

Всички поръчки се изпращат като експресни. Срокът за доставка на стоката е в рамките на 1-4 дни на територията на страната (в зависимост от официалните почивни дни).

Neshto.bg не носи отговорност при забавяне на доставката поради независещи от нас обстоятелства (например влошени метеорологични условия или проблеми в работата на куриерските фирми).

При пратки до адрес, клиентът се задължава да осигури достъп и контактно лице, което да приеме и заплати поръчаните продукти. Ако клиентът не бъде намерен в уговореното време за доставка и не може да се установи връзка с него по телефона в момента на доставка, пратката се връща в офиса на куриера до поискване от потребителя.

Получаване на пратката

При получаване на пратката, моля да проверите съдържанието на пакета за съответствие на изпратената стока с подадената заявка. При констатирани нарушения във външния вид на стоката, се обърнете към куриера, който е длъжен да състави протокол за увреждане на пратката.
Запазете документа, с който сте получили пратката (товарителницата) в случай, че има проблем с Вашата пратка, за да можем по номера й да установим проблема по-бързо.

Замяна и връщане

Според ЗЗП (Закона за Защита на Потребителите) и Правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:

  • Констатирани липси
  • Дефекти на стоката
  • Несъответствия с обявения размер
  • Несъответствие с обявената търговка марка

 

При предявяване на рекламация, клиентът може да претендира за:

  • Възстановяване на заплатената сума
  • Заменяне на стоката с нова
  • Отбив от цената

 

В срок от 14 дни от датата на получаването на стоката, съгласно чл. 55 от ЗЗП, всеки потребител има право да я върне или замени, без да посочва основание затова, като са спазени следните условия:

  • Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена).
  • Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.
  • Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива.
  • Запазен касов бон за стоката, който да се върне заедно с нея ( или транспортния документ от куриера за изплатен наложен платеж)

 

При отказ от поръчка използвайте Формуляр за отказ от поръчка Попълнете формуляра и го изпратете на e-mail office@iskambg.com или го разпечатайте и пратете на адрес „Маркет 2017“ ЕООД, гр. Варна ул. Битоля 89

Транспортните разходи за връщане на стока са изцяло за сметка на клиента. При замяна на стока, транспортните разходи са за сметка на клиента и в двете посоки.
При отказ от замяна на стоката Neshto.bg възстановява сумата за стоката (без сумата на доставка) на посочената от клиента банкова сметка.
Neshto.bg се задължава да възстанови на потребителя пълната покупна стойност на стоките (без куриерските такси) не по-късно от 30 дни считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ от сключения договор съгласно ЗЗП Чл. 55. ал.6.

Платформа за OPC

При възникване на спор, свързан с покупка онлайн можете да ползвате сайта ОРС

Алтернативно решаване на спорове (АРС)

Какво представлява алтернативното решаване на спорове?

Това е начин за извънсъдебно решаване на спорове. Неутрална трета страна — орган за решаване на спорове — ви помага да постигнете извънсъдебно споразумение. Съществуват различни видове органи за решаване на спорове, например органи за медиация, арбитражни органи, омбудсмани, помирителни органи, комисии за разглеждане на жалби от потребители. Всички те работят по различен начин, но като цяло помагат на вас и търговеца да намерите решение, което удовлетворява и двама ви. Това е по-лесно, по-бързо и по-евтино от завеждане на съдебно дело.

Можете да откриете списък с органи, които предлагат процедури за извънсъдебно уреждане на спорове в България : ТУК

При възникване на спор, свързан с покупка онлайн, можете да подадете жалба като ползвате сайта ОРС

Плащане

Всички цени включват ДДС.

Начини на плащане:

1. Наложен платеж

При доставка на стоката/стоките плащате стойността на Вашата поръчка на куриера. Клиентът има право да прегледа пратката, ако предварително е заявил това.

УТОЧНЕНИЯ

Съгласно чл. 59 (1) от ЗЗП, в случай на невъзможност за изпълнение на поръчката поради временна липса на наличност на дадена стока, размер, модел, десен или разцветка, както и в случай на забавяне на пратката поради изчакване на нов внос, нова партида от производство или забавяне на доставката до нас от вносителите или производителите на съответните стоки, Вие ще бъдете информирани чрез телефонен разговор или e-mail като при възможност ще Ви бъдат предложени аналогични артикули (цветове, модели, десени) със същото качество и цена. На всеки един етап от оформянето и потвърждението на поръчката Вие имате право да се откажете от направената поръчка.


"Маркет 2017" ЕООД не носи отговорност за възможни инцидентни пропуски, свързани с актуалността на информацията, която поддържа в уебсайта; не носи отговорност за последиците, в т.ч. евентуални вреди, породени от или свързани по какъвто и да е начин с достъпа или използването на този уебсайт; не носи отговорност за ненакърнимостта на информацията в уебсайта от компютърни вируси или други заплахи. Изложената в уебсайта информация е в съответствие с действащото законодателство, ползването й от страна на потребителите е доброволно и по тяхна инициатива.
 

"Маркет 2017" ЕООД не носи отговорност за евентуално причинени вреди на потребителя при ползването на услугите в уебсайта.

"Маркет 2017" ЕООД не гарантира безпроблемен и непрекъснат достъп до сайта.

"Маркет 2017" ЕООД не носи отговорност за внезапно изчерпване на складовите наличности.

"Маркет 2017" ЕООД не носи отговорност за неточности в информацията за стоката, подадена от производителя.

"Маркет 2017" ЕООД не носи отговорност за забавяне или неизпълнение на задълженията си по причини извън контрола на фирмата.


Клиент, който е потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите, се задължава да заплаща продажната цена на закупената от него стока, както и пощенските или транспортните разходи, невключени в тази цена, свързани с нейната доставка, в срок не по-късно от 3 работни дни от изтичане на срока по чл. 14, ал. 4. от ЗЗП.